I BELIEVE THAT YOU MAKE YOUR OWN DESTINY, IT´S NOT FAITH

Suttit & drömt mig bort större delen av dagen istället för att få någonting gjort..
Kollat igenom andra utbytesbloggar och en hel del fakta om det.

Om ett år befinner jag mig i staterna, min dröm har då uppfyllts.
Hur kommer allting se ut då? Kommer jag har kvar de få vänner jag har nu,
kommer jag fortfarande försöka nå de mål som jag satt upp?
Miljoner tankar och idéer  kommer, men även denna längtan.
Längtan efter att vara bland folk som inte känner igen mitt förflutna. Vara den jag vill vara
och bara leva i nuet. Inte behöva tänka så mycket på omvärlden, inte bry mig om vad andra tycker. Att vara på nya ställen och resa är det bästa som jag vet.
Jag tänker göra 2012 till det bästa året hittills!

Ett nytt år har nu kommit och jag ser väldigt fram emot det.
Finns mycket som kommer att hända mig iår & jag känner redan nu att det kommer blir kanon!

Bilderna är från senaste resan till mitt andra hem, Thailand.

Kommentera

