MEJL FRÅN YFU

Under gårdags kvällen gick jag in på min mail & såg ett från YFU. Där stod det att dom har fått mina ansökningspapper som nu skickas till USA , det enda som behöver kompletteras är en passkopia som de ska ha innan mars till mitt visum.
Så nu ska dom börja leta efter värdfamilj till mig!

Kunde inte sova inatt för att jag var (är fortfarande) förväntansfull och ivrig att få reda på min placering..
Who knows, jag kanske hamnar i Alaska? Eller i Kalifornien? Time will tell helt enkelt!

 

One thought on “MEJL FRÅN YFU

Kommentera

