DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE

Sådana dagar som idag har jag alldeles för mycket betänke tid.

Nu den 1 april ska ännu en räkning betalas in, sedan är det dags för visum i maj och USA är närmare än någonsin tidigare. Just nu i denna skrivande stund är jag super exalterad  för att lilla jag ska korsa atlanten om cirkus 5 månader.

Helt sjukt vad tiden går fort, känns som om det var igår jag gick på min intervju. Men det var ju till och med för 6 månader sedan. Tänk vad fort dessa 5 månader kommer att gå då?

Det finns så mycket jag vill hinna med innan jag far iväg, men ännu mer när jag väl har åkt iväg.

Det är ett par stycken som redan har fått sin placering och jag är avundsjuk x1000. Tänkt vad skönt det blir när jag får samtalet om att de hittat världens bästa värdfamilj till mig och att jag då kan börja planera min tid. Vart jag vill åka, ställen jag vill befinna mig på osv.  Jag vill veta vart jag hamnar nuuuuu. Att vänta och ha tålamod är inte direkt min starkaste sida, men försöker att intala mig själv att allting går snabbt när man har saker att göra hela tiden (som just nu).

Jag vet redan nu att jag kommer att åka till New York och till något av de Disneyland som finns där borta. Fan alltså, kan knappt förstå det själv. Om mindre än ett freaking halvår lämnar jag lilla landet lagom!

Tumblr_m13w2b2kd01roq6eto1_500_large

Kommentera

