PLACERING ; WISCONSIN (WI)

Ja ni läste rätt. Min preliminära placering i Minnsota blev inte av, utan jag ska bo precis utanför Milwaukee (huvudstaden i Wisconsin) med en värdfamilj + en till utbytis från Tyskland!

Mitt under Rise Against’s spelning fick jag ett samtal från YFU med en stor nyhet! Min placering är nu fixad och jag behöver endast skriva under något formulär för att det ska bo två utbytisar i samma värdfamilj.

Jag vet inte så mycket om varken värdfamiljen eller staten än.. Dock fick jag reda på att vfamiljen är väldigt aktiv då de gillar olika sporter, bergsklättring, resor och att campa. Staten har mycket natur att erbjuda och det verkar som ett fin fint ställe iaf!

Vem vet hur det kommer att bli? Inte jag iaf. Det får vi allt se!

EDIT- Jag vet nu att jag kommer att bo i Germantown, Wisconsin med Paul & Christine Ryan.

Dessa saker finns iaf att få tag i när jag kommer dit!

Kommentera

