WAKE-UP CALL/MAIL TO HOSTFAMILY

Fick världens bästa wake-up call imorse. I tron av att det var en jävla telefonförsäljare svarade jag med ganska irriterad ton, men det visade sig vara YFU som ringde. Min placering, familj och skola är nu klar! Skickade dessutom iväg första mejlet till värdfamiljen för inte så längesen, så nu väntar jag med spänning! Fast hur är det man brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

Dagen i sig har varit seg. Befunnit mig på jobbet den mesta tiden, dock med spänning/oro/lycka. Kan inte bestämma mig för hur jag känner. Blandade känslor mixade med blandade förväntningar. Känslan är nästintill obeskrivlig, det verkar dessutom som att de flesta utbytisar känner så här. Det kanske är normalt? Vad vet jag egentligen.. Dock hjälpte det att prata med fina Viktor under kvällen.

Ska nu bädda ner mig med Florence + The machines fina stämmor. Godnatt!

Kommentera

