KOLMÅRDEN 28/7

Med en stor frukostbuffé i kistan for vi vidare till Kolmården över dagen.
Stora som små djur skulle ses och det bästa var nog delfinshowen enligt mig.
Mot kvällningen timat med att regnet började falla tog vi bilen och körde iväg mot Stockholm.
Väl framme tog vi oss till hotellet, vilade och tog en sen middag på McDonalds.
Helt enkelt var det en helmysig dag med min kära familj som
jag kommer att sakna som satan när jag åker iväg.

One thought on “KOLMÅRDEN 28/7

  1. Jaaa lite kul! Vi hade varit på ambassaden och fixat visum hela gänget ag va med och jag träffade en till utbytesstudent helt random igår så det va jätteroligt :)

Kommentera

