TOMORROW MORNING

Under de senaste dagarna har avskeden rullat på. Lunch/Middag/Fika hit och dit med fina människor. Man blir ju nästan bortskämd!

Väskan är nu fullpackad och bilen går mot Arlanda 05.00. Flyget går sedan 10.15 som tar mig till New York och där tar jag ett annat flyg som slutligen tar mig till Chicago! Och kan ni tänka er att jag fick max ha 23kg med mig och min väska väger endast 19 kg. Wihoo ingen övervikt för mig då!

Förmodligen är detta mitt sista inlägg i Sverige på cirkus ett år. Så nästa gång vi hörs är jag förmodligen på andra sidan Atlanten!

Kommentera

