ALLENTON PARADE

När jag vaknade upp imorse var hela min hals igentäppt och min bröstkorg var väldigt tung. Tydligen finns det någonting i mitt rum som jag  reagerar på som gör att jag får svårigheter att andas. Som tur är så är det ingenting allvarligt! Har städat rummer och tvättat mina sängkläder och det kommer förhoppningsvis att hjälpa. Ska dessutom iväg till doktorn imorgon för säkerhetsskull.

Efter en nyttig frukost med yoghurt, frukt, vatten och kaffe tog jag mig en promenad med hundarna och sedan bar det iväg till Allenton Parade. Allenton är en liten stad som min vmamma växte upp i så det är en tradition att åka dit en gång varje år och se paraden för min vfamilj.  Paraden bjöd på orkestrar, gamla som nya bilar, stora traktorer, brandbilar m.m. och jag hade det trevligt med Christines (min vmamma) familj.

Efter paraden bar det iväg mot Christines bror Scott där både han Cindy (Christines syster) och Christine firades. BBQ och tårta bjöds det på och jag fick till och med se en förlovning mellan Scott & hans sambo. Åh det var så fint när han överraskade henne!

Sedan dess har vi chillat hemma i huset och varit iväg till Walmart för att köpa nya kuddar till min säng.

Jetlagen spökar fortfarande i min kropp och jag är konstant trött, så nu ska jag slå ihop mina ögon. Dessutom kommer jag att ha fullt upp imorgon!

Kommentera

