LABOUR DAY

Gårdagen bjöd på en fika på Starbucks med min Roommate Ronja, var skönt att få lite ensam tid med henne!

Vi for sedan iväg till Red Lobster för middag med värdfamiljen. God mat men riktigt dålig service..

Efter middagen åkte vi vidare till Marcus Theatre och såg filmen ”Sparkle”.

Enligt den  årliga traditionen i min värdfamilj åkte vi till Lakefront vilket är ett badställe/park där det fanns ett flertal olika aktiviteter. Med en god picknick och ett glatt humör var vi först i parken där det bjöds vi flög med drakar, kastade frisbee, åkte inlines och hyrde en slags tandemcykel för 4 pers! Var dessutom och badade vid stranden i Lake Michigan, vilket är världens näst största sjö. Svalkande skönt var det efter en heldag ute i solen!








Imorgon är det min första High School dag! Exited men samtidigt lite nervös, men det kommer nog att gå hur bra som helst!

One thought on “LABOUR DAY

  1. Hej, Julia! Jag hamnade på din blogg av en slump och det var ju riktigt trevligt! Jag är sååå glad för din skull, jättekul att du nu får uppleva det du drömt om. Du kommer att klara det här galant, det är jag säker på. Jag ser fram emot att läsa mera om dina äventyr. Många kramar från mig! Tuija

Kommentera

