HALLOWEEN

I fredags fick jag äntligen komma tillbaka till skolan. Trodde aldrig att jag skulle vara så exalterad att gå i skolan, men det var jag. Fick träffa många goa vänner och till och med mina lärare var glada av att se mig där igen. Dock ska jag vara ärlig att det var svårt att hänga med då jag missat 4 dagar, men det löser sig.  Mot kvällningen hämtade Leah och Erica upp mig och vi for iväg mot Arrowhead för att se på skolans footballteam. Förlorade big time dock var det ingen chock då det är slutspel just nu. Kallt som det var kände vi oss sugna på något varmt så stannade till på donken på väg hem.

Tidig uppgång på lördagen och åkte iväg med Sharon och shoppade. Tittade runt i butiker och for sedan iväg till The Jelly Belly Factory. Köpte lite Jelly Beans och gick en liten tour. Självklart som den Harry Potter nörd jag är köpte jag dessutom en choklad groda.

Mestadels gick min söndag till läxor, skypa och andra nödvändigheter. Mot kvällningen åkte vi dessutom iväg till en liten marknad i en park där de ställde ut carvade pumpor.





Kommentera

