THE PREVIOUS WEEK

Andra veckan på den nya skolan är nu avklarad och det känns riktigt bra.

Förra helgen startade med en shopping dag med Iyana. Tjejsnack, shopping, panda express och trevligt umgänge = kanon bra dag.
IMG_6854
IMG_6870

Har verkligen kommit nära Iyana över en så kort tid, och vi planerar redan nu att hon ska hälsa på mig i Sverige senare! Är så grymt tacksam över att jag mött henne här.
IMG_6917 IMG_6944

Söndagen bestod av football, alltså the Super Bowl!  Kollade alltså på min första Super Bowl match –  The Ravens vs The 49ers. Lite roligt att coacherna från båda lagen var bröder dessutom! Bästa delen var dock när Beyonce uppträdde i halvtiden!
tumblr_mhogashFC11s2odsco1_500_large
tumblr_mc04gy5Gov1rqgjz2o1_1280_large

Resten av veckan har rullat på riktigt snabbt. Skolan går bra, har suttit med en uppsats om mig själv, håller på att göra en egen virtuell värld med hjälp av adobe premier och photoshop i min inter graphic klass osv. Har dessutom fått utrustningen för photography. Gårdagen bestod även av peprallly, där de hyllade alla vintersporter. Fick dock inga bilder, men måste tilläga att jag verkligen älskar high school spiriten här!
IMG_6948 IMG_6955

3 thoughts on “THE PREVIOUS WEEK

Kommentera

