MY FIRST MUSICAL

Gårdagen bestod av ett besök till Culver’s för lite glass och sedan bar det iväg till min första musikal, vilket var ”Joseph and the amazing technicolor dreamcoat” som min skola anordnat. Ruskigt bra var den och det kändes precis som om att jag var med i filmen High School Musical.
bild 1-3 IMG_6946

Till kvällningen blev det lite skype tid med Erik, som för övrigt precis kommit hem från Hawaii. Så snart är det min tur också! Idag söndag har jag bara chillat, då vädret inte tillåtit mycket mer än så. Gjorde några försök till plugg och fick faktiskt min uppsats i engelska gjord. Dessutom drog vi iväg till Taco Bell för middag, men nu är helgen över och det är dags att ladda om för en ny skolvecka!
bild 2-3

PS. Glöm inte att rösta i IX13 tävlingen! DS

 

One thought on “MY FIRST MUSICAL

Kommentera

