STUDY HALL

Sitter i biblioteket och pluggar (ja, forsoker iaf). Efter 2h pa gymmet igar har jag varsta traningsvarken nu ocksa, skont som satan kan jag lova. America is making me fat och jag maste borja trana!

Tror inte att jag namnt det tidigare, men guess who went to my school? Oprah Winfrey. Ratt ballt enda.Tydligen bor hennes mamma kvar har i Milwaukee och  nagra av mina kompisar gar till och med till samma kyrka som henne. Haha small world helt enkelt.

Nu ska jag ivag pa resource period dock, sa hare kanon gott!

Btw, sorry for att inte ha vara svenska bokstaver, sitter pa skoldatorn. Och ja, jag var tvungen att leka lite med photobooth..

Photo on 2013-02-12 at 09.21 #4 Photo on 2013-02-12 at 09.22 #3

Kommentera

