BEFORE I PASS OUT

Ännu en skoldag har passerat och känner nu att jag är riktigt glad över skolflytten. Alla ämnen rullar på bra och favorit ämnet än så länge är förvånansvärt nog ekonomi! Jobbade inne i studion på Inter Graphics idag dessutom. Tog bilder osv till vår animerade värld vi håller på med. Riktigt kul de med! Förra terminen lärde jag mig hur man använde html/css koder och programmet dreamweaver. Nu får jag lära mig om photoshop, lightroom, adobe premier osv. Så känner att jag verkligen kommer att fått mycket under kort tid!
bild 2-4 bild 3-1

Stannade kvar i skolan idag igen och körde ett pass på gymmet med Iyana, vilket var riktigt skönt! Så nu kan jag lägga mig och vara nöjd över dagen!
bild 1-4

Kommentera

