READY FOR THE WEEKEND

Tydligen så kände mig kropp för att halvt ge upp under senaste helgen, då min förkylning tog sig fram rejält. Dock är det mycket bättre nu! Fick tid över till att träffa Erica med familj för en lunch och gick sedan och köpte saker inför Hawaii.  Ni som känner mig vet att jag kan gå i affärer i en evighet, men denna gång tog jag det jag behövde och stack hem. Hade ingen ork helt enkelt. Dock är detta en bra grej då jag vill spendera så lite pengar som möjligt nu innan jag åker. Fick iaf med mig en ny bikini, flipflops, hörlurar (ja någon snodde mina i skolan), en sommarklänning osv. Köpte dessutom en riktigt smart grej, som jag tidigare aldrig sett. En liten ”ficka” eller nästan som en plånbok (den blåa/turkosa grejen på bilden) som är till för pass och viktiga papper när man reser. Så nu får jag det lite enklare att organisera mina saker!
image

Är riktigt taggad på att åka nu, eftersom vi i Wisconsin nu idag fått en snöstorm.. Dessutom är det relativt stressat i skolan nu då 3rd quarter grades är påväg att sättas. Måste dock skryta lite med att jag älskar att vara den utländska personen, men som fattar mer än vad den amerikanska eleven gör. Så nu dags för att ta sig an engelskan som är due imorgon. En definition uppsats som definierar ett ord i hela uppsatsen helt enkelt! Kan dessutom säga att livet på andra sidan jorden har aldrig varit så bra som nu (nästan för bra kanske?).   Har gått igenom så mycket det senaste halvåret så nu är jag starkare än någonsin!

Kommentera

