ALIVE

Hej på er alla där ute i världen!

Ville bara uppdatera er med att ja jag lever, men i ett väldigt händelserikt liv för tillfället! Skolan rullar på som vanligt med läxor och i softball har jag antingen match eller träning varje vardag. Pga det dåliga vädret har alla våra matcher blivit uppskjutna i lite mer än 2 veckor, vilket nu resulterar i matcher i princip varje dag för att få ihop det tills slutspelen. Dock är ju Softball riktigt kul att spela, så det har jag inte riktigt någonting emot.  Kommer förmodligen att lägga upp bilder från softball senare, då vi tagit lagkort osv redan.

Så som skrivet ovan är mitt amerikanska liv fyllt av skola, sport och vänner. Och då får faktiskt bloggen tyvärr lida lite..

Jag har nu lite mindre än 2 månader kvar tills graduation och den lilla tiden kommer jag att spendera så bra som jag kan!

replayitimage_large. eb65ef743dba11e2985c22000a1f9ad3_7_large

Kommentera

