SUMMER PLANS

Har denna morgon spenderat tid över skype med min familj och planerat vår sommar. Om 55 dagar kommer de att befinna sig här i staterna med mig och jag ser väldigt fram emot det! Så tänkte dela med mig om hur våra planer ser ut (än så länge) för den tid de kommer att  vara här:

Först kommer de att komma till mig i ungefär 5 dagar här i Milwaukee. Här kommer vi spendera tiden med att visa dem runt vad jag har gjort under året, mina favorit ställen osv. Gå på baseball match, gå till olika museum som t.e.x. Harley Davidson (Dom är ju härifrån), spendera tid vid stranden och olika parker och eventuellt en trip till Six Flags (nöjespark).

Flyger över till västkusten till Los Angeles. Spenderar mer eller mindre en vecka där med alla turist attraktioner som Walk of fame, Disneyland, Hollywood hills etc.

Kommer att bila vidare till San Francisco med en övernattning. Väl i San Francisco kommer vi spendera lite mindre än en vecka med här också turist attraktioner, så som Golden Gate Bridge, Alcatraz, Lumbard Boulevard etc.

Flyger vidare till New York för ungefär 5 dagar där vi kommer att bo i Manhattan. Kommer självklart då att besöka frihetsgudinnan, Times square, Empire state building, Brooklyn bridge etc.

Sedan är det dags för oss att säga hejdå USA och Hej Sverige!

tumblr_mhnccqlyln1rhmxy6o1_500_large tumblr_mdqz4aYB7a1r9huvco1_500_large tumblr_md8lmv4jvQ1rhxo6fo1_500_large tumblr_m4jaknAgJR1qdkvm9o1_500_large tumblr_lwz9fpWXmp1qi9p54o1_500_large tumblr_ltpcgc0HZa1qcgu8to1_500_large tumblr_lm1f5697gH1qadavpo1_500_large tumblr_lhx7ppElgm1qgv45yo1_500_large tumblr_lg2i2fh0oy1qb989ho1_500_large 4257661371_c616f9647b_z_large

Kommentera

