THESE ARE THE HAPPY DAYS

Tänkte bjuda på lite blandade bilder från dom senaste veckorna, eftersom jag varit så dålig på att uppdatera här!

BI3hCFhCMAAb6M7.jpg-large     bild 3-5
Så kan då börja med att säga att jag spelar nu softball mån-lör varje vecka och har nu även stukat mitt lilla ring finger som ni kan se. Har tidigare brutit av lång fingret så därav att det är krokigt också, haha.

bild 4-2
Som bilden visar så har jag blivit med på The Deans List! För er som inte vet vad det är så är det en lista som skolan har, där de samlar de elever med de bästa betygen på skolan.

bild 4-3

I onsdags var jag till min Germantown, och hälsade på en utav mina gamla lärare och även min guidance counselor. Eftersom dom hjälpt mig så mycket, när ingen annan gjorde det när jag var där, så ville jag tacka dom. Så dessa fina blommor och en varsin påse av Swedish Fish fick dom av mig!

bild 1-4
En mindre bra grej var att en utav grannarnas garage började brinna för någon dag sen, så  hade åtminstone 5 brandbilar,  ambulanser, poliser osv utanför mitt hus. Dessutom så var nyheterna rätt utanför mig, då denna bild är tagen genom ett utav våra fönster.

bild 2-5 bild 3-6bild 2-4Resten av min tid har jag spenderat med mina vänner där spontana saker händer hela tiden. Är så tacksam över att jag mött så fina människor här borta.

 

Kommentera

