SUNDAY MAY FIFTH

Denna helg har spenderats med vänner och värdfamilj.

Gårdagen spenderade jag med lite shopping och till kvällningen umgicks jag med fina vänner och åt middag.
IMG_8623
IMG_8559IMG_8583

Idag startade jag dagen med en söndags brunch med min värdfamilj på Maxfield’s Pancake House och åkte sedan vidare till The Lakefront och gick runt (som ni kan se från inlägget nedan)
IMG_8587

Har sedan jag kommit hem befunnit mig ute på verandan och pluggat. Har inte alls många dagar kvar i skolan, men ack så mycket jag har att göra. Så resten av dagen kommer jag att plugga så mycket som jag kan!
IMG_8624

 

One thought on “SUNDAY MAY FIFTH

  1. Hej, har en liten fråga. Jag är en förhoppningsvis framtida utbytesstuden o undrar om du har några tips om vad man kan skriva i sitt personliga brev? :)

Kommentera

