PROM 2013 PART 1

Kommer att dela upp balen i två olika inlägg – före då vi tog bilder hemma hos Hanna, och den andra under själva balen och efter. Detta pga att jag lämnade kameran hos Hanna och endast tog med mig mobilen till balen!

Så kan ju starta med att förklara varför jag var i en stor grupp istället för med killen som bjöd ut mig till balen. För att göra en lång historia kort, så betedde han sig som en idiot och snackade skit bakom min rygg så jag dissade honom direkt! Haha. Men inte sörjer jag för det, för kvällen blev väldigt lyckad endå!

Startade lördagen med en besök till hårfrisören, där jag blev fin i håret inför kvällen.

Åkte sedan hem, gjorde mig i ordning och for iväg till Hannas hus. Stannade och tog massvis med bilder och for sedan iväg med vår limousin downtown, där vår bal höll till!

Kommentera

