YOU MAKE ME WANNA ROLL MY WINDOWS DOWN AND CRUISE

HELT SINNES VAD TIDEN GÅR FORT
Jag hinner liksom inte med i svängarna längre, har ju nu endast två och en halv vecka kvar tills jag får krama om en del av min familj igen.

Tiden som gått sedan senast har jag spenderat med mina vänner, softball och skolan.

Fick mig en liten spontan idé och vips, så har jag nu ännu ett hål i örat!
IMG_8713

Veckan som gått har bjudit på en seniornight på softballen, där vi seniors hyllades. Fick min egna skyllt, med t.o.m. svenska ord på. Har ju lärt tjejerna att säga ”kom igen brudar” , ”kämpa” och ”bra jobbat” så  dessa ord skriks alltid ut på plan nu när vi spelar! Dock är det väldigt roligt att dom stavade allting rätt, förrutom Sweden, som är ett ord på engelska! Haha höll på att skratta ihjäl när jag såg det. Så nu på tisdag börjar vi redan slutspelen inför state finals så är riktigt taggad på att se hur det kommer att gå för oss!
IMG_8667 IMG_8670
IMG_8767

I skolan har vi fotograferat rätt mycket utomhus då moder jord bjudit på väldigt fint väder!
IMG_8662

Har även jobbat i studion rätt mycket, då vi precis spelat in vår första news show. Riktigt roligt, dock rätt svårt! Varje fredag visas skolnyheterna på tv apparater runt om i skolan, så denna vecka var det våran tur!
IMG_8665IMG_8752 IMG_8763

I fredags hade jag även en field trip med skolan till Six Flags. För er som ej vet vad det är, så är det en enorm nöjespark med ett vattenland och bergochdalbanor. Gick runt där hela dagen, åkte massa karuseller och provade på deras berömda funnel cakes med glass, grädde och choklad! Kan lova att vi delade denna på 4 pers och vi åt inte ens upp dem tillsammans! Haha. Dock fick jag i princip inga bilder från denna dag, pga att jag var för lat..
IMG_8782 IMG_8788

Mitt hår var väldigt fint efter en dag med bergochdalbanor!

IMG_8783

Älskar att racea, så fick köra lite gokart också! six flags

Bild tagen från google, men det ser ut såhär iaf!

Till kvällningen for jag iväg för manikyr och pedikyr, samt fixande av ögonbryn, inför vår bal som hölls i lördags! Valde att gå i en stor grupp istället för med min dejt, då han betedde sig som idiot,  haha! Men kommer dock skriva ett separat inlägg om balen, så stay tuned!
IMG_8772

Kommentera

