MADISON

I lördags åkte jag och min värdfamilj till The Botanical Garden i Madison och tittade runt. Där har dom även ett Thailändskt Tempel, så det var rätt intressant och se. Såg även the State Capitol och stannade till för lunch. Ella’s Deli fick det bli och restaurangen var riktigt intressant, hade jag varit 5 år hade jag älskat att varit där. Restaurangen var inredd i carnival tema med leksaker från hela världen, en karusell utomhus och ja självklart var maten god också. Tyvärr tog jag inga bilder som är värda att lägga upp här från restaurangen. Men kul var det iaf!

One thought on “MADISON

  1. Brighton var underbart!
    Jag åker hem 20 juni så är hemma lagom till midsommar, när åker du över Atlanten igen? Ha en underbar sista tid och ha det så himla bra med din familj så träffas vi när vi båda är på svensk mark igen!

    Kram!

Kommentera

