RACING AGAINST THE TIME

Helt overkligt vad tidig går fort, hinner liksom inte med det jag vill känns det som.
Om ett par få timmar sitter en del av min familj på flyget påväg mot mig. Med en övernattning i New York, så landar dom sedan här sent på fredag kväll!

Dom senaste veckorna har jag verkligen kämpat för att kunna träffa mina kompisar, fått klart alla skolarbeten samt göra det jag vill innan jag lämnar USA. Har bla hunnit med Softball Banquet, vilket är vår avslutning. Fick ett ”letter” alltså en bokstav som man ska sätta fast på jackor (precis som i high school filmer), en Varsity Pin och även ett pris, för Most Improved Player. Har även hunnit med att Yannas 18 årsdag med middag och haft ett sista möte med YFU , där jag sagt hejdå till mina kära utbytesstudenter.

När det kommer till skolan har jag i princip gjort klart allting som behövs, då jag endast har 3 final exams kvar och graduation på söndag. I måndags hade vi även Senior Breakfast då alla seniors fick frukost, följt av städning av skåp och sedan en genomgång över hur graduation kommer att vara på söndag!

Som tidigare sagt kommer min familj hit på fredag, så vi får helt enkelt se när jag uppdaterar här igen!

Bjuder här nedan på lite bilder från den senaste tiden i staterna.

Softball BanquetLast Days at Nicolet - iPhoneIMG_9217IMG_9228

 

Kommentera

