BACK HOME IN SWEDEN

Helt otroligt vad tiden har gått fort! Kom hem till Sverige igår kväll och har spenderat tiden idag med att träffa nära och kära.

Så ni kanske undrar vad som hänt den senaste månaden då det varit tomt här? Jo en del av familjen kom till USA och jag fick en kärt återseende. Vi spenderade några dagar hos mig i Milwaukee, då jag visade dom runt och de fick umgås med min värdfamilj. Dessutom hade Graduation som familjen då kunde vara med och se.

Sedan fortsatte vår resa till Los Angeles, där det bjöd på finväder, Disneyland, Hollywood, Beverly Hills, Venice beach, Santa Monica Beach etc.Vi bilade sedan till San Francisco med en övernattning i en mysig stuga halvvägs dit. Väl i San Francisco tog vi en båttur runt och såg Alcatraz, såg golden gate bridge etc. Resan fortsatte sedan till slutdestinationen New York för shopping och sightseeing, som tex Central Park, Statue of Liberty, Empire State Building osv.

Detta var då den senaste månaden i korta drag. Har haft ett otroligt äventyr det senaste året och ångrar inte att jag åkte. Väl värt varenda öre om man säger så.

Nu är det dags för mig att smälta detta år och även ha tid att umgås med allihopa hemma. Om det blir några fler inlägg på denna blogg är nu oklart, då denna var till för att mina nära och kära skulle kunna se vad jag gjorde i USA. Så det får tiden helt enkelt förklara. Med det sagt så skulle jag vilja tacka alla som varit in och tagit del av en liten del av mitt äventyr.

Kommentera

